Veržliaraktis

[photopress:275px_Impact_wrench_01.jpg,thumb,alignleft]

Savaitgalis ne iš „spalvingųjų“, bet nieko negaliu pasakyti blogo apie jį. Kaip tik daug naudos ir žinių, o ir seniai primirštų dalykų.

Penktadieni sutariau su Robke, kad paruoš Andrių slalomui šiek tiek darbo metu, o po darbo aš užvažiuosiu savo pažiūrėt ABS’ų. Viskas pavyko puikiai, GSI aušinimas sutvarkytas, o aš likau laukti, ką pavyks sutart su diagnostiku. Sutarėm, kad užvažiuosiu šeštadieni apie pietus tad grįžau pas Robke pažiūrėt, ką jis daro.
Namo važiavom atskirom mašinom, bet kartu :D Parduotuvė, degalinė, kiemas… Dar kieme papliurpėm pusvalandi ir pažadėjau, kad padėsiu išrinkt Peugeot’o variklį. Oi seniai teko šiame malonume dalyvaut. Gal prieš kokius gerus 8-9 metus. Taigi, nusprendėm, kad šeštadieni padarom Rover 75 išmetimą, jei pavyks – Corrola’os stabilizatoriaus traukes ir jamam Peugeot, o kol jį ardom – mano veidrodėlis džiūsta.

Šeštadieni apie pietus nulėkėm, tačiau pavyko susitvarkyt tik su Roveriu, Corrola dar laukė savo laiko, na, o aš vėliau nusprendžiau, kad jei jau nepradedam šiandien, tai lėksiu miestan dar. Pasistengiau šeštadienį praleist ramiai, anksti nueit miegot. Viskas pavyko puikiai.

Sekmadienis. Keliuosi 9-ta – reik nuplaut mamos Yaris’a, aptikrint, kokia viso ko būklę. Pasivažinėju, visgi smagus mašiniukas :) Tiesa, šeštadieni pritariau, kad Andrius nerizikuotų dalyvaut slalome, kai po treniruotės granata pradėjo dirbti ant ribos ir sutarėm, kad po poros savaičių išsinuomosim tą trasą ir važiuosim normaliai pasitreniruoti.
Žodžiu, grįžau, papusryčiavau antrą kartą, pažiūrėjau keletą parsiųstų laidų ir pasuko Robkė, kad tuoj baigs ruoštis ir leisis žemyn – liuks – judame.

Nulėkėm į servisą, apžiūrėjom Domo mamos Corrola, Robkė pakeitė traukes ir išlėkėm į garažą pažiūrėt kaip Peugeot, gal bus dokumentai ir galėsim atsivaryt normaliai ant keltuvų. Parsivarėm ir plepėdami ėmėmės darbo. Pirma nuardėm viska, atjungėm nuo pavarų dėžes (šio variklio privalumas, kad kartu su dėže kelt nereikia), išsikėlėm, dar pašnekėjom, sukom galvas, kaip žmoniškai varų dėžę sutvirtint, kad galėtume ramiai sau išstumt mašiną ir įvaryt mano, kad ši atšiltų, o ir muzikos kitos užsileistume.
Kaip tarėm – taip padarėm. Puolėm ardyt patį variklį, juk reik iki smulkiausių dalių viską išardyt. Vandens pompa prikirmijus, karteris priklijuotas hermetiku, kurio padauginta, tepalo visur pilna, vožtuvai apdegę net iš viršaus. Galiausiai viskas buvo išrinkta ir paaiškėjo, kad kompresoriniams žiedams amen, nors cilindrai gražučiai. [photopress:pezo_tarpine.jpg,thumb,alignright]
Užtrukom nei daug, nei mažai 3 valandas su visais pletkais, aptarimais, mašinos stumdymais, šnekėjimais su Robkės kolegom, variklio „nubalnojimu“, iškėlimu, išrinkimu ir „bokso“ sutvarkymu :)
Buvo likęs smulkus darbelis – mano veidrodėlis. Žinoma, nepraleidau progos paklijuot „antakio“, pasikrapštyt galiniam posparnyje, kurį šiek tiek tiesiau įstačiau, nei buvo (kvaila ten logika) na ir berods viskas, baigėm darbus, atsišveitėm, Robkė užsakė dalis… Robkė patenkintas, kad greitai, sėkmingai ir smagiai viskas gavosi, aš patenkintas, kad po tiek laiko vėl prisiminiau kažką, o ir nemažai naujo sužinojau. Lauksim naujų progų, o dar laukia maniškė mašinytė, kol prisiversiu prisėst ir pabaigt tvarkyt, nors vasara turbūt laukia permainos šioje vietoje.

Tai tiek tam kartui :)

2 mintys apie „Veržliaraktis“

  1. As tai panasiu proceduru jau tiek apturejus, kad man nei idomu nei noro nera vel garaze tasytis :D nors kartais nebuna iseities…O kartais netgi gal buna nuotaika – gera muzika, alutis ir kazkoks neaisku krapstymasis po kapotu ( seni geri Juliaus garazo laikai ) :D

  2. :D o as jau seniai to nedares, tai buvo proga prisimint ir kazko naujo ismokt. pasikrapstyt ir taip prisikrapstau, o vat isrinkt iki smulkiausiu daliu seniai jau neteko

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *